19 Nisan 2009 Pazar

Welcome to Austin!!


Salya sümük geçen yorucu uçak yolculuğumdan sonra yurda yerleştik. Kendime pek gelemedim çünkü burası ile Türkiye arasında 8 saat fark var. Tek dileğim güzel bir uyku çekmekti ancak kesintisiz çalışan klima yüzünden bu pek mümkün olamadı!


Ertesi gün kahvaltı ettikten sonra Texas State Capitol, yani Texas Eyalet Binasını gezdik. Daha sonra alışveriş yapmak için Wal-Mart'a gittik ve bu bizi epey oyaladı.


Marketlerde dikkatimi çeken şey: tüketim çılgınlığı.. Örneğin: 1 şişe su 2 dolar, 2 tane alırsanız 2.22 dolar. İster istemez eliniz 2 tane suya gidiyor:) Veya "bir alana bir bedava" ve "bir alana diğeri yarı fiyatına" gibi bir sürü promosyon var. Bu da sizi çok almaya itiyor. Bu yüzden bir sürü şey aldık ve arabamız henüz olmadığı için taşımakta zorlandık. Burada yaşamak için kesinlikle araba lazım:)




































Not: Bu benim ilk blog denemem olduğu için çok eksik biliyorum. Kendimi zamanla geliştireceğim söz veriyorum:)




















0 yorum:

 
designed by GeCe