30 Haziran 2009 Salı

Sea World



Sea World San Antonio dünyanın en büyük su parklarından biri hatta galiba en büyüğü:) Türkiye'de de böyle bir park açılsa ne kadar güzel olurdu diye düşünmekten kendimi alamadım çünkü balinalar, yunuslar, deniz aslanları, penguenler insanın aklını alıyor. En sevdiğim kısım penguenlerdi. Doğal ortamlarının birebir kopyasını yapmışlar ve yakından o kadar şeker görünüyorlardı ki anlatamam.

Shamu'nun gösterisinde bir katil balinanın ne kadar sevimli olabileceğini görmüş oldum. Bütün o zıplamaları, su sıçratmalarını bir balina nasıl öğrenebilmiş hala aklım ermiyor ama 20 dakika boyunca ağzım açık bütün gösteriyi izledim. Eğitmenleri yaptığı her hareketten sonra balık vererek ödüllendirdi "minik" Shamu'yu :)


Sevimli ve zıpır yunusların yanı sıra fokların gösterisi de en ilgi çekici gösterilerden biriydi. Bu şirin ve akıllı hayvanlara nasıl kıyıp öldürüyorlar gerçekten anlaşılmaz birşey. Tombiş fok sahne aldığında herkese öpücük gönderdi ve mekik çekti. Bir fokun mekik çekebileceğini hayal bile edemezdim ama evet çekti:) O kadar akıllı hayvanlar ki hayran olmamak elde değil.

Bütün hayvan gösterilenin yanı sıra parkta köpek balıklarının ve diğer balıkların yer aldığı akvaryumlar, aquapark kaydırakları ve roller coasterlar vardı. Aşırı sıcakta (42 derece) birazcık yanmak(!) ve tepe taklak olmak pek iyi gelmedi bana ama yine de çok güzeldi:)



0 yorum:

 
designed by GeCe